پارک آبی آتلانتیس دبی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

پارک آبی آتلانتیس دبی

 تور دبی پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس دبی در نزدیکی هتل 5 ستاره آتلانتیس قرار گرفته است. این پارک آبی بسیار بزرگ و زیبا می باشد و دارای مساحتی به وسعت 169974 مترمربع است. همچنین در این پارک تفریحات زیاد , بی نظیر و پرهیجانی وجود دارد. در این پارک تونل های شیشه ای که دارای کوسه می باشند , حوضچه های مواج برای تیوپ سواری , سرسره های آبی بلند , فواره هایی زیبا , آکواریوم هایی با ماهی های زینتی که تا به حال ندیده اید و... وجود دارد. علاوه بر این همه اینها در پارک آتلانتیس منطقه ای برای شنا و بازی با دلفین ها و زمین بازی و محلی برای شنای کودکان شما گردشگران عزیزتور دبی تعطیلات تیر 94 نیز وجود دارد. آن دسته از گردشگرانی که دنبال هیجان هستند می توانند در مسیرهای سیلابی با شیب زیاد شنا کنند و از تفریح خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی پارک آبی آتلانتیس

لازم به ذکر است که افرادی که اقامت در هتل آتلانتیس را انتخاب کرده اند می توانند به راحتی و بدون پرداخت ورودیه به ساحل این پارک بروند اما برای سایر گردشگران تور دبی تعطیلات تیر 94 مبلغ ورودیه برای بزرگسالان 250 درهم و برای کودکان بسته به سن آن ها 160 الی 200 درهم می باشد. مسافران عزیز تور دبی ویژه عید فطر 94 اگر قصد دارید که به این پارک آبی بروید حتما به سالن ماساژ ان بروید و سری هم به استخر دلفین و کلاب تنیس آن بزنید قطعا سفر شما را لذت بخش تر خواهد کرد و اگر فرزندی دارید او را به کلاب کودکان ببرید تا تمام انرژی او تخلیه شود و از تفریح خود نهایت لذت را ببرد.

تور دبی پارک آبی آتلانتیس

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی آتلانتیس دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 25 خرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی